söndag 17 november 2013

Lesbo/Homo vs Hetero

Har ni tänkt på hur mycket vi hetero människor bryr oss om andras sexualitet? Jag menar what the fuck!!! Varför i alla dagar ha folk meningar om andras sexualitet? Va fan har vi med det att göra? Träffade i kväll på ett trevligt lesbiskt par och har nära vänner som är homosexuella, och umgås med folk som inte accepterar dem som de är.... Men om vi tänker efter nu helt rationellt och moget. Varför bryr du dig ? Om du är hetero så kan det inte väl störa dig att någon annan är homo eller lesbisk? blablabla " inte säger du så när någon random homo kommer och charmar på dig"  nog var det fittan det va fan skulle jag kunna bli sur på något sånt jag skulle snarare tycka  att fan så kult :) min sexualitet blir inte hotad av att någon som är homo tycker att jag skulle vara en bra partner för en natt eller flera, man måste ju ta ngt sådant som ett komplimang! Vi är väl alla människor oberoende? Ska folk dölja vad de är då? Nu var det reven det!! Folk ska vara just så hetero eller homo som dom vill vara! Och de som har problem med det, så borde de kanske tänka på varför? Själv tycker jag att när två män kysser varandra så är det lustigt/onormalt... men det är ju inte frågan om något mer än det, onormalt alltså skulle folk göra det hela tiden så skulle man inte tänka på det.. tänk på det gott folk!

Som en avslutare för de som är så "matcho" att dom inte kan tänka så, de kan ju då jämföra när man för 12 gången drar på semester till Las Palmas och ser toppless kvinnfolk på stranden.. det är sååååå satans roligt och spännande EN STUND tills du vänjer dig med det och börjar tycka, jaha .. tissar (bröst) det var inte något nytt det. Man kanske inte behöver förstå folk varje gång men det är viktigt att acceptera att vi är olika och lika bra så.  Har ingen vidare orsak till detta inlägget men tyckte att det var viktigt att få sagt klo 3:40 på natten, och det på nyktert huvud !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar