söndag 24 november 2013

Söndag, aka lazy day :)

Söndag kan ju som sagt betyda två saker, innebandymatch eller nu när jag har skadat benet så betyder det football  @ Oves Place

Gumman är hemma å bakar pizza till hela familjen ;)

Här är bevis på att det inte bara är lättja utan jag faktiskt är skadad.
Det tog en stund att komma till sjukhuset, man måste ju stoppa på mäkkären me resten av laget ;)

Veckan som börjar, kommer att vara spännande. :)

Jag får veta om jag blir erbjuden jobbet, sammtidigt ska jag träffa chefen till firman vart jag blev rekommenderad.

Har jag tur så kan jag välja mellan två jobb :) två mycket olika jobb dvs.



Vi ska också gå och se på hus, det är så förbannat dyrt att hyra här , så om vi köper så betalar vi ca 7-800€ I månaden, nu betalar vi 1400€ i hyra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar