tisdag 26 november 2013

Djupa tankar ;)

Filosofiska tankar om livet

Jul= En stämmningsfylld högtid, eller Q4 kvartalekonomins räddning ? 

Punttis / gym = helt otroligt, kan inte vara meningen att folk ska ha bra kroppar! Om det var meningen så hade det inte varit så oerhört tråkigt å gå på gym! Även jag förstår ju att man måste det, men varför ska det vara SÅ tråkigt?

Kela/nav = en instans som är till för att testa livslusten på folk som från tidigare har motgångar. Statlig tortyr.

Tvätta eller tanka bilen =
Tillhör de aktiviteter jag verkligen avskyr!! Hade jag pengar så hade jag bytt bil när den ska tvättas eller tankas :p

Morgonar = är övertygad över att det är guds straff till mänskligheten.

Morgonstånd = a cruel game, vad är vitsen när man oberoende har pissbrådska!!?

Bacon = allt blir bättre med bacon, lite sådär som grillkryddor passar till det mesta :)

Jobb = bra att ha, skit att vara utan.

Pengar = pengar är ju till för att användas, väntar på den dagen jag klarar av att få balas i det där. Har en begåvning av att göra mig av med pengar.

Sommar = Det är egentligen den årstiden det var meningen att det skulle vara 365 dagar om året :)

Höst = Dom har nog gjort en miss i religionstimmarna, övertygad om att någon åt ett förbjudet äpple eller någo annat och hösten blev straffet!
Hösten är en effektiv medel för population reduktion speciellt i deprimerade Finland. Den nordiska naturkatastrofen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar