tisdag 26 november 2013

Bra arbetsintervju

Nailed it!


Var ju på arbetsintevju igår också, var helt totalt avslappnad och bekväm med situationen!

Får veta senare idag hur det gick, men oberoende hur det än går så var det en trevlig upplevelse, med trevligt folk!

Måste nog tacka min bekanta från Stockholm som hade satt in ett gott ord för mig. 
Träffade chefen för nordisk försäljning som var en finsk,samt norges försäljningschef.
Jag tror vi satt och skrattade eller smaila under hela intevjuen :)

Ett bra och trevligt gäng som verkade ha en ganska avslappnad ton tillsammans.

Det var helt otroligt kult att få tala engelska med någon som faktiskt talar engelska felfritt, allt gick bra och jag hoppas man blir vald till jobbet :)

Som sagt det verkade nog positivt iaf, jag älskar att föra talan och tala framför grupper !! Och det var helt super att märka att man inte kände sig nevös överhuvudtaget :)

Oberoende om jag får jobbet eller inte så är jag en upplevelse rikare igen!

Fan så kul det är att gå på intervjuer :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar