lördag 16 november 2013

Stor stryk, aka rövknullad...

Satan! Vet ni när allt som kan gå fel går det? Vittu perkle helvete... matchen började illa för motståndaren gjorde mål på första skottet, jag stod full med energi breved, efter en stund senare så blev vi bättre och kom närmare från 0-3 till 2-3. Efter det började allt gå åt helvete .. vid 2-5 byttes jag in med en god magkänsla av att detta grejar vi nog... Skott och mål.. lätt som satan jag svär och samlar mig och tar några gamesavers. Men sen gick allt åt helvete, ska se om jag får lagt ut video senare. Kanske jag inte ska skriva bloggen utan någon annan om mig i stället ;) idag lärde en del norrmän att jo, när man kastar en målvaktshjälm i nätet så fastnar den och det är fittigt att få den loss... att mål nog flyger och jo man kan skrika till domaren best fan man vill och att finska är ett bra ord att svära på, med många underliga ord och kombinationer :P


Nu ska jag samla krafter och dra på födelsedags fest ner till Ove :) få se om man orkar hänga länge där eller om man bara tar någon öl och kommer hem för att njuta av soffan ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar