fredag 15 november 2013

Its friday :)

Denna vecka har jag filosoferat över livet och över mig själv som människa, så här får ni några djupa fredags tankar

Jag ska ju bli far, det är väl inte så märkligt egentligen men bebin är väl mest sannolikt mer mogen än mig, och kanske lika rationell... börjar tro att kanske jag ska bli lite mindre impulsiv? Men int för det, Grattis Linda Marie Sandmo du fick 2in one... one baby girl and a manchild. 

Sen har vi det där med att vara med på födelsen som mest sannolikt är chockerande för vilken man som helst, man säger ju att "du har varit med och lagat ungen då ska du vara med på födseln också" men vi lagar ju maten/äter tillsammans skulle inte det betyda att jag borde gå på skithuset med flickvännen då också? Liksom som direkt följd av ätande?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar