lördag 23 november 2013

Blommor och bin

Höhöm... Mitt i allt så har ungarna börjat fråga om blommor och bin.

Här om dagen så frågade 12åringen varför, hur ofta man har sex och vad sexlexaker är bra till.
Han undraockså hur det är möjligt att folk blir kåta på fula människor?
Hick, ööö jag svarade på en del frågor, och människor har ju olik smak å bra så! De knipigaste frågorna sa jag att han skulle fråga mamma ;)

Jag har märkt att han börjar bli nyfiken på sådant, men forsatt är han bara ett barn.
Det är ju inte bara för honom som det är svårt, ibland tror man han är mognare än vad han defakto är... Här om dagen satt vi i soffan å så på någon serie, fråga om han kunde ta dricka till mig också när han steg opp? 
Jodå det kunde han men han skulle ha någon belöning, rolig som jag var så fråga ja , vad vill du ha? 
Glass, nytt tvspel eller kanske en Thai dam?
Minen som han fick var ganska underhållande ;) men jag förstod sammtidigt, okej så gammal var han inte ännu :p

Man skulle ju tro att det bara är 12åringen som är nyfiken på sånt, men nej.
Min mormor som nu är snart 90 och är den största idolen i världen till mig har också ställt knipiga frågor.

 Det är inte allas mormor som har knackat på dörren mitt i allt och frågat.

Halloo, höööördu ja sku måsta fråga
Ja momma vad är det?

Ja, hur har homosexuella sex?
Va!!!

Ja , jag måst ju frågaer ungdomar sku ja fråga mina kompisar så sku de sista också dö, av chock!!
Nå höhöm... dom har väl sex så som alla andra? Bara att dom är av samma kön.

Allstå men dom har ju ingen mus om dom är män! 
Nej sant det, då kanske dom är innovativa å hittar på någo annat förstår du momma lilla?

Suger dom på penis då menar du? Och sätter dom den i ändtarmen på varandra?
Håller på att dö av pinsammhetcoch skratt mem sammlar mig. Jo kanske det men heteron har 
ju olik smak i sex så månne inte homon å lesbon också har det?

Ja ja, märkligt jag bara undra för jag så på ett dokument om sex och homon förstår du.
Det går fint Momma inget problem. Vem annan har så cool mormor som jag???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar