måndag 11 november 2013

Helgen 8-10.11

Okej då blev det inte skrivet något på helgen överhuvudtaget, sen sist så har det varit baby shower för gumman, själv har jag sökt flera jobb i Oslo centrum som försäljare , gått på gym med min kompis Ove både fredag & lördag, fuck me im out of shape....och försökt jobba en del på mitt företag som jag har tillsammans med en kompis som befinner sig på en glaciär i sydamerika... (alltså företaget är i Finland , kompisen på glaciären)...hehe

Igår var det fotbolls kväll hos Ove och idag på Måndag då så är det meningen att eventuellt dra och se på hus här i Norge, ett litet hus iom att vi har hus i Finland... har inte diskuterat lån eller någonting med banken här ännu, meeeeen det kan ju inte skada att gå och se på.

Nu ska jag dra , tror det blir inlägg senare också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar