torsdag 14 november 2013

I ett främmande land

Har ni någonsin tänkt på att man ses på som en lustig filur om man är utlänsk?
Det har jag märkt, här i Norge är jag Finnen ! Det hjälper inte att vara finne, men saker och ting blir inte mindre lustiga för folk när man tar min personlighet i beaktan... Högljud, sprallig, glad, sur, talar högt , skriker lätt osv osv...det kommer ganska bra fram i sportsammanhang som i innebandyn eller fotbollen som jag spelar aktivt. Så misstänker jag att jag inte fått "skämmas" genen heller... så jag har starka misstankar om att jag är en sevärdhet här i Nes  yes folks im that village idiot ;) Låt mig demonstrera i form av bilder från Facebook. Thats pretty much me in a nutshell

"Vi" är gravida ...
Jag är ute på stan med kompisar... hade en stolt flickvänn ;)



Jag försvarar mig från en flickvän som inte tyckte att posta hennes bröst på Facebook !
I mitt försvar så har de vuxit märkbart under graviditeten..



Jag och min vän försöker göra oss av med ett getings bo på 50cm i diameter..
Arbetsredskap, taklist,tejp och dammsugare samt raid gift. Skyddsutrustning, KEPS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar