torsdag 28 november 2013

Besök & Julpyntande.


Jusså! Då är morsan och syrran snart här då, och har smugglat med sig allt man kan tänka sig från Finland, det har köpts rom, smetana, potis&kålrotslåda, samt andra godsaker som man inte får tag på här.

Det ska bli trevligt, men kanske lite väl intimt med tanke på att vi är 4 vuxna och 3 ungar  i en lägenhet som består av 2 sovrum, vardagsrum och kök.

Julen börjar närma sig och det märks på "gumman" som har pyntat för fullt, hon är en stor julfantast ;).
Jag tycker nog om julen men det är kanske mest maten som jag tycker om, stressen och allt vimsande klarar jag mig utan.

Det är inte bara gumman som har pyntat utan barnen har också gjort det.

De bakade papparkakor här en dag, pepparkakorna var stunningly anatomically correct ;) 


3 kommentarer:

  1. Hahaha, nej nu ska jag inte svära på saken men jag tror de menar M som i mamma ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja sku nästan villa se pepparkakorna som du laga.. måst ju vara någo perverst :)

      Radera