torsdag 21 november 2013

Helt fantastisk dag :)

Vet ni när allt e liksom helt perfekt?  Det bara finns sådana dagar!
Dagar då allt bra lyckas utan att man gör någon strävan lverhuvudtaget! Allt liksom bara faller på plats 😃


Världens bästa flickvän. Världens bästa svärmor och svärfar! Världens bästa vänner, roliga som fan är de också.
Världens bästa föräldrar och familj, och spännande utmaningar och möjligheter bakom alla knutar 😃

Igår började det, jag hade sökt på ett jobb som verka intressant! 

De ringde igår på eftermiddagen å sa att jag är med bland topp kandidaterna.
Det värmde hjärtat, nu är det en sista intejuv och sen vet man 😃

Satt hemma och skrev på datorn när jag mitt i allt får ett medelande på facebook.
Det är en gammal bekant som är en väldigt trevlig å öppen person som också har flyttat utomlands.

Nu var han försäljningschef på ett företag i Sverige. Han hade talat med chefen i Norge och sagt att i know just the man for that job!

Så jag skickade annaökan in dit också! Jag känner mig oerhört ärad över att ha blivit rekommenderad!.

Jag är väldigt spänd på om jag blir erbjuden det första jobbet jag sökte.
Övertygad om att det passar mig perfekt.
Men jag sökte till det andra också, det är ju inte alla dagar man blir rekommenderad utan att ens veta att de har lediga jobb!

Till råga på allt så har ungarna varit snälla och glada :) ! 
Det skadar ju inte heller att vi har Playstationen tillbaka och jag vann över 12 åringen!!! Hahah bujaka!!! 8-2


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar