söndag 24 november 2013

Man ska inte ta sig själv för seriöst!

Möjligt att folk tycker jag är en jubelidiot, men jag tycker att livet är för seriöst för att man ska ta sig själv på allvar!



Man kan fint vara seriös på jobb och på högtider, men annars så ska man bara vara sig själv!


Som tex på denna bilden när jag provar bröllopsfrack!



Jag är iaf ärlig och är just så dum, som jag själv vill vara duger det inte så kan man se sig i reven!

Jag var också mig själv igår när jag skulle ha lite kaka <3 som jag sa på face så är flickvännen en keeper :)

Eller vad sägs om the stalker look?
När jag går igenom bilder som finns på  mig så märker jag att det inte finns allt förmånga bilder var man ser ut som folk :/

Men hej, thats me så varför sku jag vara någo jag inte är.

Jag är helt övertygad om att ifall folk inte skulle ta sig själv så högtidligt så skulle fler folk vara nöjda och glada :)

Är det inte det som är viktigast? Att vara glad och att vara sig själv?

Yes i am that happy idiot finn, and im fine with it!




Jodå jag är lyckligt medveten att sista bilden är för idiotisk! Men man behöver inte titta 

Jag märkte idag att har fått början på sixpack <3 

jag har fått en "valk" mitt på magen, nu väntar jag bara att dom sista fem ska komma  :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar