torsdag 28 november 2013

Jag är en mammagubbe.



Döds trött, men en rolig och helt speciell dag i Stockholm.
Det var märkligt men spännade att få en profil på sig själv och lära sig nya saker om sig själv med hjälp av en profilerande psykolog. (heter kanske psykoanalys)

Skrämmande och spännande allt i ett , men som jag tidigare sagt så hjälper det tydligen att vara social och positiv jag talade som jag alltid gör och vifta med händerna och var energisk.

Först tog jag ett IQ test och jag har en känsla över att jag är knappt klokare än en chimpans :p
Den praktiska delen gick fint, men den delen som gick på teori så var nog inte min starka sida.
Det var nog inte överaskande i sig.


Sedan diskuterade vi med psykologen i ca 1,5 + timmar och det var kul, och kom framm att jag ganska bra känner till mina svagheter och styrkor.

Fick besked om att försöka bura in impulsiviteten till en viss mån, eller kanske få den kanaliserad till kreativitet? Men som folk som känner mig så vet de att spontan och impulsiv är nog en ganska stor del av mig, ibland är det en fördel men ibland är det ett handikapp.

Jag är tydligen snäll och en individ som vill att folk har det bra... Aka en "mamma" typ, hens the term mamma gubbe.

En praktiker och inte en teoretiker, men sammtidigt så är jag inte händig... Vad blir jag då?

Hej mitt namn är "Albert" och jag är en opraktisk praktiker?

Nu väntar jag bara på att få besked om jag får jobbet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar