måndag 2 december 2013

Måndag, en händelserik dag.

Det har hänt mycket på ett dygn, varit en tur å bekanta mig med kontoret. 


Talat med tullen halva dagen, varit på skatteverket i Lilleström och de var ofattbart, wait for it.... trevliga :) alltså helt seriöst! Jag var glad när jag gick ut från dörren <3

Kommer hem och flickvännen är i dålig form :/ så hon skulle till terkkaren men jag sa att hon var idiot iom att hon är högravid och skulle ringa sjukhuset!

De sa hit med en gång! Det var en stor vinst för mig , efter en segerdans till Katy Perrys...Roar  samt att ha matat ungar och svärfar som var barnvakt så dro vi iväg till sjukhuset på Kongsvinger.

(gumman mata, jag spela NHL på playstationen) 



Väl framme på sjukhuset blev vi bemötta av en trevlig personal och fina facilliteter.
Kongsvinger sjukhus är fint, personalen (på akuten) består av kvinnor 20-35år och är trevliga och snygga i tillägg.
(Har tyvärr inte bildbevis på dem)
 
Bra vink ifall man tänkt skada sig! Gör det då nära Kongsvinger! Det klarade jag idag igen, men inte tillräkligt allvarligt :/

Ser ni undersökningslampan i högra hörnet?
Det gjorde inte jag, tankt falla på reven få hål i huvudet och söndra lampan på en nanosekund :p

Mitt missöde är fantastiskt underhållande.

1 kommentar: