måndag 9 december 2013

Happy Camper

Har ni tänkt på det någon gång? Om ett jobb bara är ett jobb eller om det är men än så? I mitt fall är det nog mer än så, för jag går omkring och smailar helatiden :)
 
Jag tycker att trivsel är otroligt viktigt, lön är det förståss också men trivsel är nog NO1.
Ja ja, jag trivs i alla fall helt otrolig bra även om jag bara ännu är i startgroparna.
Har inget emot att vara tidigt på jobb och komma sent hem :)
Det kommer säkert att komma tyngre och lättare stunder här också men det gör det i alla jobb.

Jag ville bara säga hur bra jag trivs, i tillägg så är det en helt otroligt bra miljö bland folken, hygliga och sociala.

Märker att jag är gladare hemma också, jag är liksom inte så irriterad som jag ibland kan vara. 
Nu ska å hämta en kollega från flygfältet, sen ligga i soffan en timme eller två.

Måste säga att jag med spänning och glädje väntar på vad som sker imorgon :)

# Happy camper#

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar