fredag 6 december 2013

En fantastisk vecka

Allt bara faller på plats, jobbet som jag nyss började verkar som det passar helt perfekt rill mig.

Alla på jobbet är trevliga och företaget vill växa och man har möjlighet att växa med det. Ja det finns ingenting att klaga på, bara massa att lära sig.

Ivrig, that's an understatement jag ser med glädje fram på alla utmaningar och möjlogheter som följer :)
 
I tilleg så har man ju som tidigare nämnt, en fantastisk vän krets, familj, flickvänn ja allt egentligen! Det är till och med snö på backen :)
Nu måste jag säga att även om det hade regnat så hade det inte stört det minsta lilla, alltså t.o.m vädret är bra !!

Det har varit långa men roliga dagar på jobbet varje dag :) men det känns som om dagarna bara flyger.
Lärt mig mycket och provat på allt från lagerkarl till "media assistent"
Så märker jag att jag hoppas att måndag kommer fort :)  Najs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar