tisdag 17 december 2013

Tekniskt begåvad ...NOT

Idag har jag varit montör hos min vän Ove :) vi skulle dra till treningscentret rakt efter jobbet.....

Det brukar inte helt bli så med honom, och mycket riktigt så var det inte så denna gången heller.

55tums tv låg på soffan och han var stressad och uppgiven.


Ja ja tänker jag det går väl bra?
Nej var svaret, stativet var skruvat samman upp och ner og avigt <3 hahah så fans typiskt!

Men för att vara helt ärlig så tog min kunskap slut där, inte fick vi kanalerna fram eller något annat för den delen heller.

Det ska bli fantaskiskt roligt att se hur mycket alla de där tusentals 3D och andra special features får råddat till min kära vän !

Hahaha kan slå vad på att det kommer bli många samtal till någon IT/Smart tv helpline ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar