onsdag 11 december 2013

Oooops... Bebin kommer?

Omg sån dag, jag vaknar klo 5:30 till en stressad och packande flickvänn som vimssar runt i huset.

Första tanken var typ..... Okej vad har jag gjort nu  :p

Inget var svaret utan hon var nervös för att hon trodde "fan nu kommer bebin" 
Överväger/konsulterar och kommer fram till att jag nog kan dra.

Jag kommer fram på flygfäletet och det är kaos, flygen är försenade och det är en dimma tjock som gröt :/
Allt går nog ändå vägen... Printar biljetterna och konstaterar att det är tur  man inte är vidskeplig, chefen vill nog bli kvitt mig tänker jag ;) 
För hemresan är  fredag den 13de klockan 13 år 2013... :p 

Flygresan går bra och jag slår på telefonen när vi landar...där var ett medelande av min käraste Linda <3 
"Jeg bynner å tro d var dumt du dro, bebin kommer"... fääääääk  tänker jag, talar med hundra chefer och avaktar med hotellbokningar etc...


Men det var falskt alaram, så Alex drar ut på Stockholms bästa stråk och följer med hur systemet fungerar här 


Klarde mig med livet i behåll och nu flera timmar senare så är jag på hotellet som min kollega reserverade ;) och är dödstrött... Jag gjorde några noticer när jag kom in här, A tv:n är äldre än mig ;)

Och B jag undrar om dom kanske skulle behöva någon som är bättre på produkt placering? Eller tänker ni på tvål och handukar nu?

Det var allt för idag, nu middag och en kall öl, sen tack och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar