fredag 13 december 2013

Dagen då vår dotter föds.

Jag har funderat på dagen då vår dotter föds och vad det innebär?
Hur förändras livet? Hur ser hon ut och hurdan är hennes personlighet?

Det är ju en massa tankar som går runt i huvudet, men samtidigt har jag inte blivit nervös överhuvudtaget ännu.

Jag trodde själv att jag skulle stressa mycket mera med det, men nej inte ännu i alla fall?
Men jag tror att jag vet svaret, för det första så vet jag att Linda är en bra mamma som är varm och snäll.
För det andra tror jag faktiskt att en del stress är jag van att hantera iom att man är uppvuxen i privatföretagarfamilj ;)

Och för att här springer tre barn i fötterna från tidigare så ett till märks väl ingenstans ;)


Ja ja dagen närmar sakta smygande med en jävla fart det är ett faktum i alla fall! Spännande och roligt ska det bli :) 

Nu har ju gumman haft känningar att något är på gång i flera dagar redan );)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar