torsdag 12 december 2013

En dag i Stockholm

Det har varit en kort men tung dag i Sthlm pga sömnbrist.
Lustigt att man ska stressa "bara" för att man tror bebin ska födas när man är i ett annat land.

Men trevligt har det varit, träffat en jävla massa trevligt folk och fått träffa chefer och kollegor!

Annars har jag bara legat på hotellet å slappa och inte gjort något annat än ätit och tagit en öl på kvällen.
Har konstaterat att jobbet är helt perfekt för mig, träffa kunder och snacka men olika människor om allt och inget. Det är ju liksom som gjort för mig!

I morgon ska jag en tur innom svenska kontoret och lära mig något nytt IT-program, kommer säkert att vara en del Vittu/Perkele före dagen är slut :p
Klo 13 så ska jag dra till flygfältet och bli hämtad av chefen.

Thats it for today folks, nu ska jag se på stårlande skit underhållning ala " singel mamma söker kärlek" eller något liknande skräp, men det är så underhållande <3 haha gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar