måndag 3 februari 2014

Sälja reve på torget & Babygym

Igår var vi på SPENST med Linda å Lilly... Det blev inte så där satan mycki tränat men lite iaf.

Blev lite komiskt å trena med en unge i famnen även om hon i mellan var "all alone".

Det såg ju så tragiskt ut :( stackars lilla.

Undrar om hon också blir en training addict som mamman sin? Mycket intressant var det i alla fall :)
När det kommer till min trening så tycker jag att det är helt ok när jag äntligen kommer igång. Men i utgångspunkten så är det helt för jävlig, svettigt å enformigt.

Ja ja, vi fick det utfört och så kommer vi hem, jag drar till Ove för att se på fotboll
Arsenal vann matchen helt som
förväntat även om matchen var fantastiskt tråkig.

Dagens grande FINALE
Väl hemma så hadde de två äldsta sönerna kommit hem efter ett "pappa veckoslut" true to story så var det krig med en gång ungarna kommit hem.

När jag kom hem så var det redan lugnare, även om storebror ärtta lillebror allt han kunde.
men kreativa hadde de också varit 

Vid middags tid sitter vi och äter, då kläcker 9 åringen ur i sig att han vill ha ishockey utrustning.

Jag sa att det var klok men att det är satans dyrt.Ja det er sant, det er vel bedre en å kjøpe noe radiostyrt skit svarar han mig. 
Hmmm kännde igen mig själv och vi hade ett moralsamtal med honom över hur man uttrycker sig och att jag ska tänka före jag säger saker.
Han förstod och vi blev eniga om att han skulle spara sina pengar till något annat.

Då säger ungen men du Alex, jeg kan ju bake kaker å bruke de pengerne på hockeyutstyr.

Fullständigt idiot som man är så säger jag att då får du nog sälja massor av kakor, så bara glöm de!

Alex, da kan jeg bare selge masse kaker for typ 500kr/st!

Som en totalt IQbefriad imbecill så svarar jag, då har du nog större chans att få ihop pengarna om du säljer reve på torget!

OMG hur dum kan man vara? Jag förstod ju med en gång att GOOOD GOD MAN WHAT AM I SAYING!!!!!! Ja tack och lov så förstod han inte sammanhanget!
Vad kan man säga? Inte lätt att bli 4barns pappa över en natt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar