onsdag 19 februari 2014

Nu tammi fan gäller det!

Annaggin så spännande! Finland vs Sverige i semifinal på fredag! Storfavoriterna Ryssland är utslagna!
Har varit sjuk men annars är allt helt super, sådär i det stora hela i alla fall.

Fantastiskt roligt på jobbet och man gläder sig till att dra på jobb, till och med kunderna har varit roliga å trevliga.

Men tillbaka till Hockey, jag har tyckt synd om mig själv å bara legat på soffan och snorat åt minståne 14liter.
Nu på fredag är det ju semifinal dags, mot ärkerivalen Sverige.

Master plan ready, kärringen har blivit så ur le att höra på mitt skrikande och hoppande och kastande av saker.

Linda + 2 ungar emigrerar till svärmor och svärfar, jag och Martin (mest hockey intresserad av barnen) blir hemma.

Vi drar på jobb med gossen, hem tidigt via by centrumet och köper godis, hamburgare och sushi från restaurangen!

Tar på mig my lucky socks och sitter i kalsonger i leder fåtöljen å ser på hockey <3
Öl som reserv i fall det blir sorgens dag, ja eller vi vinner och det måste firas ;)

Kan tryggt säga att hittils blir det årets mest spännande dag :) alltså om man int räknar med Lillys födsel och eget bröllop ;)

Fast OS guld i ishockey kanske inte ska jämnföras med såna saker??? Eller nä, det stämmer ! OS guld hade nog varit mer likt Jesus födelse och uppståndelse... Å lite bättre ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar