onsdag 5 februari 2014

Missförstått geni eller shit for brains?

Jag vill tro att jag kanske är en blandning av klok och total imbecill.

Alltså jag lär mig relativt fort, bra språkhuvud, orädd och vägar ta risker, socialt begåvad.

MEN kanske många av dedär styrkorna är svagheter sammtidigt? 

Språk kunskap och orädd :/ det kan leda till komiska och/eller idiotiska händelser.
Tack och lov har vi god stämmning på jobbet.

En av mina första "sales" möten, där  folk presenterar hur veckan har gått och hur frammtiden ser ut osv osv ... Vi satt i en ring runt bordet i presentations salen och alla skulle presentera sina "raporter".
 
Snabbtänkt som jag var så stiger jag upp framför chefen och alla kollegor och säger " Hi my name is Alex and im a alcoholic"  efter en tyst sekund och märkliga blickar av, what the fuck just happened? sätter jag mig ner igen och säger Sorry wrong meeting vilken Icebreaker.

Det var nu en såndär typisk Alex moment :/

Speaking off, jag slängde i käften idag åt Linda hon kallade mig för typ "shit for branes" duly noted.
Klok och praktisk karl som man är så vill man ju inte att skiten rinner ut.

Som täcken på min innovativitet så togs det bild på min lösning  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar