onsdag 2 april 2014

Innflyttad :)

Nå då har vi flyttat till vårt egi hus! Vaaaaaant så perkele, det gick som smort tänkte jag säga men det skulle nog vara skitprat :p

Själva flytten gick nog fint men jag var sur som en " Revaskjutigär björn " jag stortrivs här i eget hus å allt det där, men jag är inte någon stor flyttare ;) 

(tänkare,matematiker, logistikexpert å sånt)

Man sku int tro det när jag är lugn som Dalai lama eller någo ditåt ... Men nääääi int när det är många som bestämmer och packar å vimssar. 
Jag blir fittig så satan, utan någon större enskilld orsak.

Nästa flytt så ska jag råna lokala KIWIN/SIWAN så att jag har råd att betala någon flyttfirma.


Första ölen i vårt nya hus :)



STRESS!

Å sen den här bröllops stressen som börjar slå in, det att prästen ska säga vill
 You take this woman to be your... De e ju enkelt  val de, men folk ska köras, hämtas, föras, matas osv.

Jag litar på Linda ganska blint här för jag har absolut ingen aning om någo!

Här om dagen så skulle jag bara säga att den 14.4 är jag inte anträffbar för kunder... Chefen så på mig lite lustigt före han sa, satan Alex! 12.4 är det du ska gifta dig!!!! Er det muuuulig ??

Nå va säger du nu sen där? Jo joo jag säger ju de ;) en eller två dagar hit eller dit?

Å vem fan kunde förstå hur mycket man måste tänka på? Allt från tallrikar till blomster? Jag kan nog ärligt säga att jag bryr mig mitt i reven om det, bara det är fint så är jag nöjd.
 
Sen ska man tydligen göra någon form av tiggningslista över saker man vill ha som gåva... Hmmm jag förstår inte helt det konseptet?
Eller nå joo, någon sku ju kunna betala bröllopsresa ? Annars så kan jag int tänka på någo fan?


Snabb visit till FINLAND 

Nu sitter jag här på Oslo flygfält å ska just  ta en snabbresa till Finland, kommer skriva ett längre blogginlägg där sen...
Sammla tankarna och börja skriva igen, det är liksom lite svårt att få till någon vettig text när man är trött, stressad och ovan på det som sagt så har man ännu varit sur.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar