fredag 21 mars 2014

I'm so whitty and pretty and gaaaay


Cameleont Albert!

Alltså jag kom överfund om att är man stilig så är man, som jag tidigare informerade er om så dro jag på jobb så här på fredag.

Stiligt så perkele! Iden var att irritera Chefen som tyvärr var sjuk :( men jag ringde dock och gratulerade med spysjukan ;) något som togs emot lika glatt som Ryssland i Krim :p

Senare på eftermiddagen/ kvällen så slog jag på Finska National dräkten, collegebyxor t-skjorta å lenkkare (joggeskor) 

Men då sku vi ju satan fara å pröva frack! Stilig och viljestark karl som jag är så dro jag i samma kläder som jag just beskrev.

"So whitty and pretty and gaaay" 
Inte homosexuell utan glad!! Eller så tror jag iaf.


Nå jo som vanligt så blev det ju en smashing succe' å jag var nätter som en vårblomma,.... Nej vänta nu lite, stilig och värdig ;) 

Sen var det bara att laga him sig ! 

För då hade Linda klarat av å tigga till sig en säng å en satans kasa / hög med mattor och en säng!

Int hadd vi ju någo passligt fordon så som en sann man och innovativ individ så gjorde man ju det bästa av vad man hade !
 
Prakiskt å tryggt! I nerfösbacken så gick det hur bra som hällst! Å i uppförsbacken så backar man upp :) gick hur fint som helst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar