torsdag 6 mars 2014

Man kunde ju tro att jag är idiot.

Om jag nu reflekterar över min egen självbild, så kunde man ju fort tro att jag är en impulssiv imbecill med ett varierande humör, men ändå oftast med ett SMILE på tryne?

The conclusion är Jo, just precis så är det.
Det är inte ofta som det blir tråkigt alltså, eller jo det händer, men sådär allt som oftast så överaskar jag mig själv. Det bara händer, helt spontant! Änn det ena änn det andra.

Problemet är bara det att det blir fort dyrt att vara sådan. Men sammtidigt underhållande, tyvärr eller kanske tack och lov så kommer jag aldri helt och hållet ändra mig... Men att få en viss balans kunde ju vara fint :)

Torsdag var en jälvigt rolig dag :)  jobbet kändes som man gjorde mycket nytta  och kom frammåt i den uppgiften jag hadde för dagen :)

Det kanske var en felbedömmning av mig att nästa sekund skrika till chefen  BUJAKA madda fakkaaaaaa!
Alltså det bara slank ur mig helt sådär instinktivt :/ j

Men jag räddade situationen med att moget säga, nu när jag vi har köpt hus så kan du inte ge sparken, Or i'll have to kill you ;)
 

Det ända jag kan säga är att tack och lov så har man en bra chef och trevliga kollegor som står ut med en...
Men jag tror det beror på att jag är en team player som trivs bra i kollektiv, och tycker om att hjälpa folk.

Självbevarelsedrift, det är nog på min To buy list

Men e man Dabbo/ enkel så e man!
jag tycker att det nu i allafall är en fördel  att man själv förstår det?

Ibland så tror jag att Linda inte helt vet om hon ska skratta eller gråta? Men skit nu i det, för allt som oftast så har vi satans roligt :) Lite skit i god mat skadar int, som ordspråket säger  ;)

Och i tillägg så tror ja hon e dabbo å för själv har hon ju valt mig, å ännu värre så vill hon faltiskt gifta sig med mig. Det innebär ju många år av o kontrolerad kaos :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar