fredag 7 mars 2014

Lilly & Jag och en symfoni av fisar.

Jag och bebin har ganska mycket gemensamt !

Hon är lite sådär småknubbig å småflinttig <3 just like her dad 




- Lilly älskar bröst!

Det gör jag faktiskt också, vi får liksom samma blick i ögonen när vi ser dom.
En slags euforisk glädje, och en total fokusering. Dom har ju lite annorlunda funktion för oss just nu, för mig är de ju kul att peta å ta på. 
För Lilly så är det kanske mer frågan om mat?

- Lilly tycker om å vara naken.

Lilly är lik sin far i det hensendet också.
Nakenhet, det är helt fantastiskt skönt att vara nakigär. 
De e ju så man är född, så inget onaturligt där inte, men när man är 32år å börjar vara smådegigär så är det kanske mera tragiskt och störande än gulligt?
Eller jag tolkar det så när Linda säger Alex var så snäll det kommer folk, du kan inte gå omkring sådär..

- Lilly skrattar av fulständigt idiotiska saker.

Det lär jag också ska göra, som till exempel när en av ungarna klämmer en brak fis. Något som Linda tycker är äckligt, det är ju egentligen det men samtidigt så är det ju helt hillarious :)
Speciellt då familjens 4manfolk, för en accapella kör i en symfoni av fisar.
13 sekunder i 4 oktav av manlighet<3 
Sällan är det mera skratt här hemma än då.... 

Men sådär från kvinnliga synpunkter sätt så är det nog säkert mer som ett vardagligt straff att gå hemma här med oss "gossar". 
Delvis pga de mest mystiska diskusjonerna har man, som den vardagliga diskusjonen om vem satan som har lämnat skidmarks på toaletten.

 Eller hur satas svårt ska det vara att träffa byttan när man envisas att stå å pissa?

Det är en komplex fråga som vi aldrig kommer få ett svar på.

Åter igen så är det synd om Linda.

Tack för att du står ut med oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar