fredag 14 mars 2014

Jumalauta!

Jumalauta! Alltså det händer å sker mycki in the life of Albert!

Nu har vi äntliget hittat hus åt oss och vi flyttar i slutet av månaden så det börjar ju kännas verkligt.Det betyder ju att den tillfälliga revenoppigheten är och förblir. Men man betalar ju till sig själv i alla fall.

Utöver det  har jag haft spysjuka å suttit hos tatueraren med "spypåsa" i nävan!
Lillys fotspår har blivit förevigat, eller som min kära syster sa.. Va e de fö skitfläck?

Bröllopsförberdelser!

Nu börjar de ju också vara lite smått brottom att få alla jävla papper till och från diverse instanser från Finska mydigheter till Norska sådana!
Många saker har ju norsk, finsk,eller EU-standard. 
Men det finns tydligen en världstandard som säger att alla som är statligt anställda "måste" vara aroganta kukar!?
Det finns ju nog så klart undantag där, men i det stora hela så sku dom ju borda "FÅ" lite så dom int sku vara så jävla sura!

Nå gjort e gjort ! Pappren i skick, spysjukan är över och saker börjar stabilisera sig....även om det händer massor de kommande två veckorna.

Jobbresa måndag-tisda, fest och middag  onsdag-torsdag. Och därefter hem igen på jobb, en vecka normalt jobb å så ska det springas på föräldramöten allt annat fan. 

Sen börjar vi flyttningen, som förstås stör fritidsplanerna! Så det blir flyttning och en blixtresa till stockholm för att se på AIK fotbollspremieren! Så om någon har stor lust att sponsorera den resan så tar jag emot förslag;)

Hem igen å rätt på jobb. Ett passligt tempo för en AD/HD dyslektiker.

Så slött blir det precis inte! Men just nu har jag inte så jäkla mycket å berätta eftersom mer parten av veckan har gått på kontoret och  resten i soffan i en combo av feber och spysjuka.

OU YEAH... Lite småroligt är det ju att jag haft över 10 000 läsare :) int så tollot :)


Men jag tippar att det finns mycket å skriva om nästa vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar