torsdag 6 mars 2014

Gifter oss två gånger på en månad

Man ska nog planera saker å ting, speciellt de stora sakerna i livet.

Men det har visat sig att det inte är min starka sida.
Här om dagen så skulle jag bara tanka bilen å köra förbi ett hus som Linda tyckte om.
24 timmar senare så köpte vi det huset!

Så man kan ju liksom säga att jag gifter mig två gånger på en månad, först med banken å så med Linda ;)

Men iom att allt gick så fort, så betyder det att vi inte har nära på heller möbler till hela huset :/ 
Så det lär ska bli någon extra resa till Finland efter tavara/ my shit..

Det blir nog jävligt skönt ned lite mer plats för oss alla, speciellt de två äldsta ungarna som löper amok på varandra.. För för tillfället så tycks de ha ett eget kallt krig på gång, inte bara det utan de tar ihop ca15ggr dagligen.

Som businessman, så sku man ju ha lust å arrangera "childfights" men det är tydligen o acceptabelt och o försvarligt. Men hey c'mon dom slåss ju oberoende. ;)

Men det lättar säkert när de får var sitt rum. 



Jag ska berätta mer, men det har varit long days at the office så jag måste sammla mig lite först

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar