lördag 25 januari 2014

Wohooo nästan måndag?

Whoop whoop snart är det måndag !
Nej jag är inte sjuk, och nej jag har inte hjärnhinneinflamation! 

Jag ser bara fram emot en jobb vecka för nu känns det som att jag kommit igång! Det är helt super najs, liksom att få bekreftelse first hand att man gör något rätt :)

Och så ska vi på husvisning :) så det händer mycket spännande kommande veckan! Kan verkligen säga att jag väntar på morgondagen.

I tillägg så har vi fått ett autocad liknande program till firman, och det är heeeelt sjuuuuukt roligt att öva på och pröva sig fram i :)

Så hoppas jag på fler kundbesök denna vecka så att man lär sig hantera sig i sociala arbets situationer. 
Det att vara social har aldrig varit ett problem för mig, oberoende språk, men det är nytt å spännande att jobba på ett främmande språk! 

Jag hoppas jag lär mig terminologin så fort som möjligt, jag tycker att man ska kunna det språket till landet man lever i så nära felfritt som möjligt.

Detta innlägg blev kanske lite tråkigt, men det reflekterar dagens humör och tankar :)

Btw om ni tycker om animerade filmer, se på Free Birds! Rolig som fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar