söndag 26 januari 2014

Sunday as God intended it ;)

Igår var vi ganska leksamma med Lasse vi såg på en hel del filmer allt från tecknat till Action!
Men det smittar lite av när man ser på film :/
Nej vi såg inte på wolverine men blev inspirerade av reklamen ;)

Sådär överlag så gjorde vi inte någo satan på hela dagen.
Gumman var ju nog å jävlades att jag var later å äter mycket skräpmat, men näääääi it ida it! 
Sund som en dåre var jag å Lasse igår, minsta man var mindre hälsosam å trykt i sig en pizza men han blir förlåten för han hade skidat hela dagen :


Jag tänkte igår på att jag börjar likna en potbelly pigg så det är nog dags att göra något till midjepartiet... Efter den tanken så såg vi ytterligare på två filmer... Så jag börjar nu i veckan med mitt bättre liv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar